Dräggel dräggel, varför kommer aldrig de snyggaste skorna till Sundsvall?


Alltså det har varit inne en kund på gina några tillfällen och varje gång hon kommer in har hon ett par sånna grymt snuskigt äckligt snygga skor på sig..
Går alltid efter henne lite smidigt och dräglar järnet på skorna!

Så i helgen var hon in på gina och då, sa jag till Emma och Bobbis att de skulle titta, Emma vart lite hel tänd på dem som jag...

Så imorse får jag ett sms av Emma att hon vet vart skorna kommer ifrån...? :D
De kommer från scorett, så jag gasade in på deras hemsida och tittade, åh där var de snygga jävla skorna!!!

Jag bara måste ha dem, ska ringa runt nu och höra vart de finns :D Ohh så snygg är de!



Snälla gode gud ge mig Emelie Larsdotter dessa skor, ska hon aldrig tjura för choklad,, AMEN..


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: