Duktiga Larsdotter var mitt namn ikväll....


Ojojoj, snacka om att Emm var helt sjukt duktig idag då.. Eller ikväll!
Var så hungrig, så tänkte göra som vanligt äta lite hårdbörmacka med kycklingkorv på...

Men ser ni det gjorde hon inte...

Ställde mig och lagade sparre och köttbullar...
Så vips har jag tre matlådor, så sammanlagt har jag fyra st nu..
Duktigt va Sandrababy :D

Ligger nu i sängs fattar ni, slutar visst inte med att vara duktig..?
Har personalmöte imorgon kl 0700, så denna natt kommer Emm lägga sig innan 0100..
Kommer fan inte ihåg sist jag la mig för 01..?
Men denna gång ska jag göra det för jag ska upp 06.. Dödsstraff på att kliva upp den tiden tack...


BRING IT.
BY: Sandra

Du e bäst Emm, blir nog ordning på dig till slut oxå. = )

2009-10-21 08:30:25

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: