En sådan kväll som bara händer på film!


Viktorias

Skicka en Heinken till han som sitter där...

Två drinkar kommer helt oförväntat som en motattack

Skicka två jäger till dem...

Middagen var sjukt smarrig, jag höll dock på att dö av andnöd då Bobbis hade glömt nässprayen hon hade köpt till mig hemma. Över driver inte heller det minsta, eller hur då Bobbis? :O

När vi ätit upp och de har tagit bort tallrikarna, då vi funderar på vad vi ska äta såå...?

In kommer två tallrikar med chokladsås, glass och kakaochoklad pulver över, samt två apelsin likörer och kaffe?
Vilken motattack...

Game Over för oss tjejer, ni vann fett även!

Jag håller fortfarande på att dö av andnöd, så ni vet!


Hemma hos Bengan

Gutiar Hero högsta högg, Rockers ffs!


Oscar

Heeejjj, allt bra ;) grrr

Oh grabbar där är EMELIE, hej EMELIE.........
Roligt se dig, allt bra, mm lallllallllallllalla, dunk i ryggen och fan vad bra!

Två helt oanade pussar på kinden

En tjej som blinkar med ena ögat och sedan slickar sig runt munnen?
Bobbis hon sten raggade på mig...

Brochan brochan brochan

Flames snack och inte glöma hund snack

Fick ett fint armband

Knog dunk knog dunk knog dunk

En dagis"fröken" (kille) försöker på alla sätt, få uppmärksamhet

Tummen upp tecken

Manhattan resa planerad

Grrrrrraaauuh

Avslutade kvällen på Kebaben, en agrodelux feting biff framför oss, som spottar och stonkar.
Satt kvar tills de bad oss att komma tillbaka nästa dag...

Det var min kväll igår, vill göra tydligt att jag tog det jävligt chill, drack gjorde jag, men var nykter hela kvällen om man säger så. Sedan satt vi i princip på samma ställer hela kvällen och alla tokigheter kom till oss!
Tack alla sköna för en sjuk fantastikst rolig vrikad galen kväll :D



BRING IT.
BY: Pillan

hahahah jaa det va en helt sjuk kväll som jag sent kommer att glömma :)

tack för en underbar kväll! puss

2009-10-25 22:09:43
http://pernillawestin.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: