Erikshjälpen eller rödakorset helt enkelt...


Hur kan det komma sig att jag aldrig hittar några kläder att ha på mig?
Jag kan ju lova er att jag har inte lite kläder...

Tror att det har att göra med, när man jobbar i butik, så blir allt så fort "gammalt".
Har jag andvänt ett plagg två gånger, då vill jag typ inte ha det igen, för de är för gammalt..?
Så jävla fjantigt jag vet, men vad ska man göra, arbetskada lixom...

Det kommer bli dyrt för mig om jag ska fortsätta tänka så efter november, när jag inte längre jobbar på ginatricot...
Kommer ju lixom inte ha fördelen att ha personalrabatt, kommer sluta med att jag vägrar handla kläder i huvudtaget då, för att jag är så van att det ska vara billigt... Hahahaha

Tragiskt tragiskt, hur fan ska jag klara mig? :S

Neh nu blir det trix and fix sedan gasas det till bussen och mot jobbet!



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: