Ginauppdate, uggspajas, fikning


Inget larm sov väkte mig imorse, sån jävla dörm att vakna av att man själv vill!

Sitter nu och surrar med min kära underbara grislätande Nicco :P
För er som inte sett eller kollar sånna saker, har Nicco lagt upp två filmer på Fejjan så in och titta för fan! hahaha

Nicco och jag sitter och planerar eller drömmer, men man kan ju hoppas på det vi vill, ska göra allt i MIN makt för att det ska bli så babyhoe det lovar jag!

Ska skynda mig och fixa och trixa klart mig, för snart kommer Johanna och hämtar mig, ska vi reklamera min uggs som det var ett litet fel på, INTE OKEJ om de kostar 1200 så jag ska få ett par nya!

Sedan ska vi FIKA FIKA FIKA :D

Ginahoes glasögona, har funnits över ett år, jag har snackat om dem för er förr, vi säljer de inte i butik utan de säljs ju hos synsam sånna ställen eftersom det är riktiga glas ögon :)
Så nu är ni lite uppadterad



(gammal bild)

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: