Har gjort mitt val, står fast vid mitt val, älskar mitt val...



Hello Girls/boyes/nobodys/everybody

Stackars lilla nässprays pundaren mår så sjukt äckligt bra just nu i denna stund.
Sitter i min nystädade lägenhet, känner doften av vaniljedoften som bara sprider sig i varenda vrå (inte konstigt med tanke på att jag köpte vaniljeljus för 300:- idag) i min underbara läga, lyssnar på soft musik, suger på en snus och är hel nöjd med mitt val jag gjort!

Dennis har dragit till Norge..
Janni har dragit till Norge..
Nicola har dragit till Australien..
Cattis har dragit till Göteborg..

Detta är jag dock lite bitter över, men vet ju vi soon kommer ses eller höras.

Vad roligt att ni gillade bilderna, slog lätt rekord på kommenterat inlägg där, skit skoj :)

Imorgon fredag 2/10 får jag fin främande, väldigt exalterad, nervös, pirrig i magen, glad, fjantigt lycklig, alla bra känslor på en och samma gång helt enkelt.. :$






BRING IT.
BY: nicco

ah baby! inte fan visste jag att janet har dragit till norge :O men du drar val ivag till are eller?? puss puss

2009-10-02 10:57:22
http://blog.st.nu/niccis

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: