Hoffmaestro hoffmaestro hoffmaestro


Nattat hos Mom inatt jag, myspys hihihi kan va skönt att få lite upp passning..
Sitter nu och segar loss vid datorn med fötterna på bordet, snusen under läppen, två filtar över mig och en glas cola nära till hands.

Mötley kommer om typ en timme hämtar mig ska vi gasa hem till mig och se en film.
Bah hänga orka sitta själv på en söndag lixom..

Känns så jävla extra deppigt idag, för kvällen igår var fan fet..
Shit vad Hoffmaestro var bra, jag har aldrig i hela mitt liv sett ett sådant bra live band..
Sick asså de fick ju med hela publiken, idag har jag sjukt träningsvärk i armarna efter klappningara och stekningen igår, alltså de var grym, har fan svårt att släppa hur bra dom var...

Älin och jag ska fan åka till en annan stad bara för att se dem igen så jävla fett nice bra var det...
Då blir det EFTERFEST FFS!!!

Men sedan den dära jävla kebbaben vad är det för fel på det stället idioter bara dras dit, vad handöa klamydia tjejen om lixom? vem fan va hon? Vad va hon?

Hahahahahaahahaah!

Hoffe hoffe hoffe...


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: