Hot Baby, HOT SHOES


Nämen ojojojoj!
Vem har ett par splitter nya skor som står i hallen då?
Dom är så äckligt, vidrigt snygga att jag bara vill ligga och sova med dem på..
Alltså jag är ingen tjej som har klack, hatar att bli lång, sedan eftersom jag har sådana problem med mina benhinnor (kronsikbenhinneinflamation) får svinit och blåmärken över hela smalbenen när jag använder klackar!

Men när jag såg dessa, så var det bara de dära SKA jag bara ha!
Och nu står de så fint i min hall, tog på mig dem och provade och de är så sjukt snygg att jag vill ligga med mig själv bara för att skorna är så vrål...

Men benen gillade dem inte lika mycket som jag, inte heller foten! :(
Men det spelar ingen roll, men ett glasvin i blodet kommer skorna kännas som ett par convers ;)
Kan jag iaf hoppas hahaha!

Hatar verkligen att gå in nya skor, brukar låta min Mami göra det, men denna gång kommer hon ju inte kunna göra det, så nu ska jag värma lite thee, sedan sätta på mig skorna, med en tjock strumpa på och lägga mig i soffan för att se på lite tv och "gå" ut skorna...

Sandra du kommer dö när du ser dem :P

De är sjukt snygg på bild, men då skulle ni se dem irl ! Iiiiihhhh



Klick klick klick klick...


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: