http://www.hairpalace.eu

Handla aldrig från detta företag, de lurar kunder och säljer skit plast hår, sedan hotar och förlöjligar de sina kunder.
Här nedan kommer ett kort utdrag från ett av deras mail, jag som då jobbar inom servicbranchen blir helt chokad av hur man kan skriva på detta sätt till en kund.. Analysen i fråga som de vill göra är om deras hår är ett äkta fiber hår lr inte, men eftersom jag inte vill ha ett fiber hår, utan ett äkta männskligt hår, har jag sagt till dem att det inte behövs göras.. Men de verkar verkligen inte förstå detta...


"Jag vill också att du förmedlar de instanser som skall hjälpa dig att du vägrar få en analys gjord av håret, det är ju ungerfär samma sak som en misstänkt brottsling vägrar lämna DNA.
Vi kommer inte fortsätta leka i sandlådan med dig för detta är barsnligt och vi accepterar reklamation mot en analys, och det kan mycket väl vara fel på håret.....
Julia"

VARNING VARNING http://www.hairpalace.eu!!!


BRING IT.
BY: Moster

Jävla svin!! Stäm dom!! Pyss!

2009-10-22 14:21:49

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: