.. En titt i BlackBerryn























































































BRING IT.
BY: nicco

haha men gud vilka hemska bilder & roliga!! sjalv sa planerar jag en fet fylla om ca ja precis om 1 timma. thess lamnar mig imorgon hon sticker till canies och hur fan ska JAG kunna klara mig sjalv.. ar lite smatt orolig over det, wenner stannar iaf 7 veckor till sedan sticker han till bali.. jag tror att jag maste skaffa mig en pojkvan haha eller inte........ saknar er alla dar hemma, nar jag sag bilderna, en host hade faktiskt suttit fint, mysigt sadar med tanda ljus och frisk luft.. gud vad sentimental jag har blivit.. hur som helst alskar er alla! peace

2009-10-04 08:14:49
http://blog.st.nu/niccis

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: