Jag vet vad jag är och jag står för det....... En BOKMAL


Så har man jobbat klart för dig då :)
Vart ett rent nöje, älskar verkligen att sätta löshår på folk...

Ah fan shit jag är så sjukt nervös inför söndagens aktivitet, men det kommer nog gå bra..... TILLSLUT!
Men fett nice den planen kommer bli och sjukt ägd grej till Hejdå Sundsvall då :D

Johanna och jag satt och myste på Barista idag i varsinn korg från halv tre till halv sju, så otroligt mysigt och roligt, haha kände oss helt som hemma i våra små lilla bubblor :P

Sedan drog vi ut på birsta så jag fick reklamera min Uggs, så nu har jag ett par helt nya igen, de var ju sönder nötta på ena sidan, inte alls okej!
Passade även på att göra ett impuls köp av hårprodukter, båda två:)

Sedan körde Johanna mig så jag kunde hämta ut mina paket från Ginatricot, mina fina inköp, så imorn ska jag ha lite nya saker på mig hade jag tänkt :) skönt skönt!

Mom var hit en sväng förut med mintkrokant en liten kaka ;) Helt oväntat, tack kära Mom för det :)

Nu ska jag lägga mig i soffan med mina vaniljeljus och läsa ut min bok, lite depp för har inget nytt att sätta tänderna i :(

Måste köpa böcker NU NU NU !

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: