Livsnjutning på högsta nivå, denna sköna kväll!

Ja imorgon skulle bli en soft dag, börja 17 jobba stängning, trodde jag jah!
Nu börjar man 10-19 aja vad gör man inte för butiken :)

Anka (Annika) var så gullig att först köra mig till coop så jag fick handla mackor och trocadero, åh gissa vad jag såg...
Erbjudande på böcker :D Så jag flög på dem som en dåre så klart!
2 böcker för 99:- inget alls ju!!!

Köpte mig:
  • Slash (med Anthony Bozza)
  • The heroin diaries (med Nikki Sixx)
Sedan körde hon hem mig och på vägen hem ser vi två som står och slickar ordentligt vid vägkanten, självklart var det Lilli och Eddie Skaffa ett hotellrum för fan ;) hahah!


Så nu ska jag slänga av mig BH:n, på med mjukis byxorna, tända massa ljus, hälla upp trocadero i ett STORT glas, ta med mig täcket till soffan och börja läsa :)

Kommer bli en fantastikst mysig kväll :)






BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: