Men snälla du det är för fan bara en förkylning...


Alltså detta är ett hatinlägg till Killar som är SJUKA...

Jag tål verkligen inte killar när de är "sjuka", har inget medlidande för dem, för fem öre!
När mina pokvänner var "sjuka" då kan jag lova er att jag var inte en "snäll" flickvänn.

Jag sket fullständigt i deras jävla ojjande och gnällande, slog verkligen dövörat till...
Tvingade med dem på mer saker och var så jävla bitter och less och hård mot dem, att ah här jävlar anama!

Alltså jag hatar GNÄLL, särskillt för skit saker...
Visst, vissa saker kan man behöva få gnälla av sig för, men vänta här får du 5 min sedan är det bra!

Jag är så förkyld....
Men snälla kom och säg något då du har jobbat under en månads tid med urinverksinfektion som gått till njurinfektion och sedan vandrat till njurbäckeninfektion...
Gnällde jag då? SÅ FAN HELLER!!!

Fuck alla killar som är "sjuk"
....




BRING IT.
BY: vilma

Har också lidit av en sån där infektion,börjar med urinvägsinfektion sen vandrar den sig uppåt och innåt.man dör ju!!!!Då jobbade du en vecka å Jag ringde ambulans;-) hehe puss

2009-11-02 14:16:34
http://vilma.bloggagratis.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: