På den tiden kåken kändes mer avlägsen än typ, Sundsvall


Sitter nu och tröttfryser så dära lite lagom, innan man ska gå och lägga sig!
Vart lite trött nu när jag skulle boka biljetter till twilight/new moon fille kvällen på bion, då inget funkar på den sidan. Så slutade väl med att man inte fick några platser :( Blää skit!


Bara för det ska jag gasa in på Ginatricot hemsidan och handla lite tröst grejer ;)
För LÖNEN har ju nu dimpat ner på mitt konto woop woop!

Ska hoppa i ner efter det och läsa mig lite ur Aldrig fucka upp!
Bra bok måste jag säga, men tycker att snabba cash var bättre, den var lixom inte lika seg om man säger så!
Men får väl se om det börjar hända as mycket nu i denna, men har iaf läst över halva och typ bara två saker som hänt?

Shopa shopa blir det nu!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: