.Pallar inte med sånna idioter


Fuck fuck fuck fuck...
Stämma skiten ur dem och våldta dem psykiskt och verbalt, står på listan att göra!
Jävla fucking idioter, blabla äkta hår blabla bullshit!
Sånt jävla plastfake hår så det finns inte!

Beställ ALDRIG hår från denna sida: http://www.hairpalace.eu

Bara fuckat jävla plast skit äckel hår, och mått vad fan har de för slags mått?
Bedrägeri och lurerier...

Hatet hatet hatet...


BRING IT.
BY: pixi

sv: jag fick tillbaka pengarna efter att ha blivit hotad av dem på alla möjliga sjuka sätt och efter att de försökt muta mig att ta bort mina blogginlägg om dom.



De som har hand om företaget hairpalace.se (iaf i sverige) är Daniel och hans tjej som även har toyboy.se och ca. 7 andra internetföretag, så prova vända dig till dom om de krånglar.



Då hairpalace är ett skojföretag har de ingen telefon. Jag fick pengarna efter att jag lyckats spåra företaget till de som har hand om det och ringt till privatpersonen företaget står på i Sverige. Tror de bor i Bastuträsk..well, du får leka detektiv som jag..minns tyvärr inte adresser och nummer ;)

2009-10-07 19:36:53
http://pixi.devote.seote.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: