Panik, press, måsten, fixning, viktigt, framtid, samtal, bokning


Sitter nu hemma efter en lång arbetsdag med töserna...
Rätt sliten och trött, men ändå väldigt sociallsjuk och energi fylld!
Vill göra något, hitta på nått, vara med någon!

Men egentligen måste jag slutföra alla mina små projekt som ligger överallt i min lägenhet så det blir någon ordning och reda!

Men vet hur det kommer sluta, så fort detta inlägg är publicerat kommer jag slänga mig i soffan eller i sängen och lägga mig att läsa, av att sedan vakna upp ur min bok och klockan kommer vara efter midnatt..?

Om fallet blir så, så ska jag göra en liste med allt jag ska göra imorgon så får jag helt enkelt bara pressa mig själv att göra allt... För nu är det så nära och de viktigaste sakerna är inte fixad på långa vägar...? :S PANIK PANIK PANIK

Sedan är älskade Cattis hemma så måste hinna vara med henne med.. :D

Bajs bajs

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: