Resturangemiddag, med kött för fean, husetsvin och efterrätt!


Japp japp...
Idag ska jag få i mig en riktig jävla kött bit, med pommes så klart ;)
Sedan ska jag fan lyxa till det med glass och varm hjortronsylt :P
Och husetsvin så klart, billigaste ;)

Ska bli mysigt denna middag har vi gått och suktat efter fan ett år nu om inte mer.?
Men jag är glad och stolta att vi har fått ur fingrarna ur röven och äntligen ska gå och äta ;) Hahaha!
Vart dock inte på Invito som var planerat för de såg ut att ha alldeles för "vuxen" mat för att jag ens ska kunna äta där :P

Kräsna jag kött pommes och bea :P

Så vi har inte riktigt valt än tror jag, men antingen blir det Oscar eller Vicktoria, jag vill gå på V för vi var på O senast! Men vi får väl se vad vi komma fram till!

Gott ska det bli iaf :D




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: