Rosa handskar, pratkvarnsuprise, tre maträtter och en hjälte med bil


  • Ringa tattueraren (Har tillo med varit dit och tattuerat mig så nu var det helt klart)
  • Städa (Svin fint här hemma)
  • Fotoalbumet
  • Kort på lägan (klick)
  • Ringa censur
  • Diska (tråkigt som attan)
  • Klädkammaren
  • Laga matdosor (håller på med det, tre olika rätter tillo med)
  • Ringa om censur
Måste säga att det var väldigt starkt jobbat av mig att styrka hela fem punkter av nio..
Sedan om man kollar så är det ju bara de som är roligt och går fortast kvar, för de jobbigaste är redan klara!
Bra bra där Emm :)

Tackar Erik så sjukt mycket för att han rykte ut på kort varsel och skjutsade mig till tattueraren.
Jätte jätte snällt :D

Nu ska jag fortsätta med maten sedan se på super hero movie

Åh jag har pratat med Carro idag, var skit skönt att höra rösten på henne, saknar den lilla pratkvarnen som inibomben, planer för en resa ner över måste verkligen göras inom kort! :D Gullis..




BRING IT.
BY: pratkvarnen

men, söt du är... pratkvarnen håller med, mys ;) PUSS

2009-10-25 11:38:16

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: