Saknaden, det fejkade hjärtekrosset och babbel


Haha Nicco den proppen höll på att slita mitt hjärta ur bröstet nyss..
Genom att gasa i att, Robert (Twilight) skulle komma till "hennes" krog!
Men så var inte läget, hon jävlades bara den lilla muppen, hahaha!
Men Nicco hade läget varit så, hade jag satt mig på ett plan DIREKT... ;)

Skönt idag, hade inget larm på utan fick vakna när jag ville..
Finns inge bättre än att vakna av att man vill det, inte av att man måste det :)

Sitter och snackar med Nicco via msn nu, fan saknar den babyn till tusen!
Sjukt vad man kan sakna någon så mycket...
Igår ringde hon även innan jag skulle gå och lägga mig, för då hade hon vaknat av att morgon solen värmde så mycket, hmm oj vad jobbigt, här vaknar man av att frosten ligger överallt..? :S
Aja pratade upp hennes pengar, sedan mina pengar på mobilen!
Men vad gör det? Inget alls lätt värt det, ringer hellre dig baby en lång gång, en alla här flera gånger :P Hihi

Okej ta inte illa upp alla ni här, men er kan jag ju få tag i, på annat sätt :P


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: