Saknaden efter min retardhälft är väldigt stor just nu!


Nicola jag saknar ihjäl mig efter dig, fan jag hatar att du är där borta, alltså det e svin skoj för dig, men jag önskar att det hade varit lätt för mig att bara gasa till dig om jag så ville det!
Tur det finns mobil och internet iaf så man har nån kontakt, men känns så konstigt när man lägger på eller loggar ut för under ett litet tag så är det som du bara sitter hemma hos din Momi, så pang tillbaka till verkligeheten och du är i Australien...?

Jag känner att jag behöver min retardedhälft tillbaka fattar du det, inte så skoj att kuta runt och vara det ensama retardot..!

Älskar dig kvinnan till rymden och tillbaka varje minut fram och tillbaka i hela mitt liv <3









En helt vanlig kväll (utan alkohol)...

BRING IT.
BY: nicco

hahahahah vilka javulska fula bilder jag bryter ihop. ja jag saknar dig med retard!! p.s jag gjode slingor igar haha wenner fick hjalpa mig det tog ca 4 timmar haha.. det blev helt okej faktiskt lite lite gult pa endel slingor men det funkar!! :) ALSKAR DIG!

2009-10-24 07:50:58
http://blog.st.nu/niccis

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: