Snälla ta ner mig på jorden jag ber dig, ta ner mig jag lovar jag ger mig, snälla ta ner mig på jorden igen, ta ner mig ta ner mig ta ner mig på jorden..



Har nyss slängt i mig lite frulle, sitter nu och myser under en fillt och lyssnar på underbar musik..(www.gorillismen.se)

Ska snart börja dona och trixa till mig för att åka på jobbet, 13-1815...

Har haft en "vit" helg denna helg, men om jag skulle få kalla den det jag vill skulle det vara en rödgenomskinlig, eldig, varm - massa, som en känsla som du känner igen efter 11 år och är så riktig att du i princip kan ta på den helg..

(Niccolove, du klarar det dära... Själv du har ju träffat jätte mycket folk, du kommer även träffa så sjukt mycket mer människor... Men det där med pojkvänn kan du ju skippa, då blir det ju dubbel trubbel svårt i valet och kvalet ;) Tror egentligen du saknar herr the show most go on :P asg* Hade jag haft pengar och möjlighet vet du att jag hade kommit på en gång, så du kan gärna få hitta en rikman som kan peja min resa, så slipper du vara ensam ;) Älskar dig till rumden och tillbaka varje dag genom mitt liv...)


BRING IT.
BY: N

tack babe! ja jag vet att jag kommer klara att vara sjalv, det ar bara mer bekvamare att ha nagon fran sverige. thess akte idag, och jag har lyckats fatt ett till jobb.. det ar bra! ska forsoka hitta en laga sa fort som mojligt bara! alskar dig med och det vet du.

P.S lyckades tappa telefon javlen igar men jag har samma nr som forut. gick in till mr.english (50 aringen haha) igar nar jag kom hem, med rodsprangde ogon och en plan om ja du fattar nog vad jag ville, men sa blev det verkligen inte. fick ga in och lagga mig sjalv, eller snarare dackade haha. lord kom hit!!! du skulle do om du visste allt som hander har.. ring mig nagon dag! har inte ritkigt rad att fylla pa telen :P puss puss puss

2009-10-05 14:51:07

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: