. Svar på tal


Här svarar jag på de få kommentarerna jag har fått nu på senaste...

Nicco: Woop woop har funnits i Sverige sedan vi var i Åre :P Du som har missat det bara ;) Hahaha!
Bilderna är helt fuckde därför jag älskar dem. Tur det var hyffsat fint i håret då, men jag dödar dig om du färgar det mörkt bara så att du vet det!

Lina: Det står Alla Blå på den, det står för I Love you! För när jag var jätte liten och skulle säga i love you så vart det alla blå, sedan dess har alla i min familj sagt det till varandra iställe för jag älskar dig :)
Hoppas du vart nöjd med ditt svar :)

Cassi: Japp nu blir det Åre, trött på S-vall på vintern nu :P!
Självklart har du en sovplats hos oss om du vill komma upp, bara att slå en pling så bäddar vi upp :) hihih!


BRING IT.
BY: nicco

haha what? hur fan kan jag har missat det, jag var ju för fan med hahahhahahahaha ;) puss

2009-10-26 22:12:54
http://blog.st.nu/niccis

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: