Till er alla och för er alla, ha en riktigt tråkig vinter i "stor" staden...


Mina tänder gör ont...
Inge skönt alls, de har gjort ont i dem hela långa dagen!
INTE OKEJ..

Ska nog bara ha det en halv timme inte en hel timme... :P

Imorgon så är jag ledig ledig ledig :D
Sjukt lycklig över det måste jag då säga, ska bli skönt att vara ledig en lördag, men kommer kännas lite konstigt :p
Tänkte höra mig för om det är nån som är sugen att följa med mig på staden, måste nämligen införskaffa mig ett par uggs...

För Uggs känns som ett stort MÅSTE i Åre :D Woop woop!

Ja för alla som inte vet, eller inte har fattat det, så ska jag flytta till Åre i december :D
Fett nice, fett roligt och helt helt underbart!
Jag, Dennis och Habibi (Janni) tar våra liv och flyttar dit under sässongen, så denna blogg kommer under sässongen att läggas ner :O
Men ska byta till en annan mycket roligare blogg, som det kommer vara fett mycket sjuka och sköna saker i..
Mer info kommer komma då den är klar mm...
Om min goda vän Micke kan få sina fina små händer ut nummer två hålet och hjälpa mig...

Woop Woop bräd åk delux i vinter, kommer du och hälsar på :P





BRING IT.
BY: nicco

haha jag tror att woop woop har smittat av sig till sverige? ;) xxx

2009-10-24 07:46:21
http://blog.st.nu/niccis
BY: Cassi stewart

Så det blir alltså Åre nu! Fan vad kung, får man reservera boende en helg hos dig då eller? ;)

2009-10-24 11:04:31
http://cassistewart.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: