Vad var det de två töserna fick syn på då de väntade i en busskur på 609:ans buss?


  • Mjukisbrallor på (Tjeck)
  • Myskofta på (Tjeck)
  • Ingen bh på (Tjeck)
  • Mystrosor på (Tjeck)
  • Ljus redo att tändas (Tjeck)
  • Middag (Tjeck)

Det enda som fattas nu är nässpray, glömde att köpa en ny och den jag har går på sina sista droppar och de få måste jag spara tills ikväll annars kommer jag verkligen inte kunna somna :(

Nu när Älin och jag satt och väntade på bussen, lallar på som vanligt i våran gemensamma värld.

Så tittar jag upp och vad är det jag ser som faller ner från himmlen???
SNÖ...???
Jag puttar hårt på Älin, helt stum av förskräckelse!
Älin blir hel tyst hon med.
Sedan säger hon
- Jaha då får jag mens imorn, gud vad depprimerande!




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: