Varför slutade jag köpa den? Bara för att jag vart stor eller?


Okej jag måste verkligen köpa en NY MOBIL nu nu nu...
Går jag och snackar med Mami bla bla bla..
Så kommer jag till OK går in och ska snacka med Sis1 hinner säge hej hur mår du? vad händer?
Sedan dör min mobil.. INTE OKEJ!!!

Prövade att skaka lite på den.. Mobilen alltså..
Hmm ja låter som en babys leksaks skallra..?

Micke ska Blackberryn låta som en maracas?

Lalalalllalllallllallllallla :O

Nu sitter jag med dagens 3:dje snus under läppen och njuter som en dåre!
Fick även med mig en STOR schweizernöt chokladkaka eller som man även kan säga (Maitosuklaata ja rouhittuja hasselpähkinöitä) hem.

Sedan fick jag med mig en underbar lite dryck hem TROCADERO..!
Snacka om att den drycken är underskattad, varför är den det?
Varför slutade jag handla den när jag blev "stor"?
Ska sluta handla cola och bara köra trocca hela tiden, för den e fett god ju :)

Nu ska jag svåla i mig dessa smarigheter!


BRING IT.
BY: Mumin

hahahaha... ja det var ju tur att du gjorde de! :P hahahahaha!

tackar tackar! ;)



japps, hårdträning på söndag du! :P

2009-10-22 22:48:59
http://aldemo.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: