Varför tittade man på stjärnona mer när man var liten, än vad man gör nu när man är "stor"?



Kom att tänka på det igår, när Bobbis skulle köra hem mig...
Natthimmlen var klar som attan och man såg hur många stjärnor som helst, jag bara stod och tittade upp letade figurer och bara förudrades av alla de små blinkande prickarna!
Det var då det slog mig, att det var jätte många år sedan jag såg en stjärna falla.??

När jag var liten såg jag alltid några per år?
Är det så illa att man inte ens har tid att titta på stjärnona nu när man blivit "stor"..?

Jag ska sluta att vara "stor"....



Till den Sandra nån?
Då är det ju så att jag är inte sjukt har ingen inflammation eller nått..!
Men nässprayen då tänker du nu?
Jag är beroende av nässpray, väldigt lätt att bli det och väldigt många i Sverige som är det.
Uppsvälld är jag inte heller kring mina kinder.
Jag ser ut så hära, har sådan där riktigt gulliga och mysiga kinder när jag ler som man bara vill nypa tag i och säga men gud vad gulligt... Och det tackar jag min fader för :D
Så nu vet du det :D Hihihihiihihihihihih


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: