Värmetången är en av mina bästa vänner


Då har man fixit och trixit, älskar verkligen mitt underbara hår, så sjukt nöjd :)
Nu måste jag bara få visa vad det går för ;)

Älskar att börja sent så man verkligen kan fixa till sig i lugn och ro, inte känna nån stress för fem öre!

Har gått runt i mina undrbart snygga skor här hemma, klick klick :P

Blir så trött har försökt fått tag i Mom hela dagen, men hon svara ju inte på några sms!!!
Varför har folk mobiler om de ändå aldrig tar med dem??? Inte OKEJ!

Neh nu ska jag ta och välja vad jag ska ha för kläder på mig.
Åh igår fick vi in en skit snygg svart tunic som jag SKA ha..
Kanske ska ha den på mig på lördag, men inte bestämt mig än :P


oooh Mom svarade på ett sms...



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: