Visa din uppskattning ffs!



Färdig fixat hår - Tack Älin
Daim kulor och kall cola - Tack André
Snus under läppen - Tack Ettan
Bra musik - Tack Hoffmaestro och Gorillismen
Nässpray redo - Tack apoteket

Många man har att tacka för saker här i livet måste jag då säga.
Jag är en sådan människa som säger tack, till allt skojar verkligen inte heller.
Men hellre tackar jag för fjantiga saker än att inte göra det alls..
Man ska visa uppskattning!

Idag skulle jag och Älin på rockfest egentligen, men eftersom att allt vart så sent, så får vi ta det någon annan gång.
Men hade varit fett skoj, ju!
Aja skönt att vara hemma ändå med tanke på att jag jobbar öppning stängning med Bobbis imorn :)

Nu ska jag titta lite på tv, nått skit lr så...

Har även pratat med Niccoälskling 4 gånger på 3 dagar :D Sjukt nöjd och lycklig jag är över att höra den underbara kvinnans röst, fan vill bara packa min väska och komma till dig!
Men ska iaf skicka ett brev bara du skickar din adress till mig..
Sedan ska jag åka hem till Niccos momi och sno/låna lite kläder av Nicco som hon ändå inte kommer behöva  eller kan använda hohoho!



Tack Nicco för att du finns <3

BRING IT.
BY: Nicola Stewart

gaah vad jag saknar er när jag ser alla bilder. Jag har faktiskt inte en enda tjejkompis här, alla är killar. haha ja du får låna skjortan babe(!!) ring hem till mormor och kolla så att dom är hemma bara 536936.



min adress är:

7C 34 Hanlan street

Surfers Paradise 4217 QLD

Australia



Skicka mig något fiiiiiiiiiiiiiint :D

Och kolla om du hittar den där jävla kamera sladden när du åker till mormor det är en samsung sladd bruce vet hur den ser ut!



Puss och kram!!! älskar dig & hälsa alla.

P.S Chefen gjorde ett närmare igår på jobbet haha haha haha

2009-10-17 07:53:05
http://blog.st.nu/niccis

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: