Bla bla bla bla blablabla


Hmm bloggen?

Vet detta är inte okej, men jag kan inget göra. Inte precis så att, jag har världens bloggiver när jag väl sitter vid en dator. Så skiter helt enkelt i det i stället. Tråkigt nog!

Men idag när jag pratade med min vän Micke så kom vi ju lite närmare ett fix för min dator. Så ska bara få det dära usb-minnet så jag kan föra över alla mina saker som jag har på datorn, sedan hoppas jag resten går på ett naffs.

Men tydligen ska han göra så att jag inte kommer kunna göra "tuffahacker" saker utan att ringa till han och bla bla ;) Tror dock det är helt ypperligt..:-P

Sitter och slöar hos kära Mom, nykter denna helg med, så nu är det snart två helger, stort av mig måste jag verkligen säga.

Dennis min vän har nu kommit hem från Visby sjukt nice, så när lönen dimper ner på kortet ska vi göra en femrättersmiddag :-D Fy fan vad gott och myspys det ska bli!

Hmm nått mer?

SAKNAR NICOLA SOM EN IDIOT..........

Bajs bajs

 


BRING IT.
BY: nicco

saknar dig med!! ring med en gang du har laddat mobilen. har tusen saker att beratta haha.. trubbel i paradiset pa karlfronten speciellt igar nar jag var ut ojojoj!! puss puss puss

2009-09-21 12:47:31

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: