Sista dagens mys ute på gräset


Igår så satt vi först på Joéls jobb, åt god mat, tittade i tattootidningar och löste korsord.
Hade även med oss lill Sessan, så efter ett tag förflyttade vi oss till parken vid stadshuset.
Där la vi oss alla tre ner och myste i solen lekte med Sessan och mådde bara hur bra som helst.

Hade helt störda konversoner som vanligt mellan oss tre hahaha!

Drama eller Action, Thriller eller Komedi hahaha! Störd vi är!

Sedan drog vi hämtade Diva och Mejsen, åkte köpte  glass och paj.
Begav oss upp till den hemliga ängen på södra och låg där, läste allt som är onödigt att veta om sex.

Slutade med att efter ett tag hade jag och Janni tagit på oss hennes vinter kläder som hon hade i bilen, för att vi frös men vi promt ville ligga kvar ute på ängen!

Joél tyckte jag skulle skaffa ett hjärta eftersom jag hade så kalla hände hahaha tack du :P

Men tillslut gav vi upp, jag åkte hem och tände massa ljus och låg åh myste...

Det var en sjukt mysig rolig sista sommar dag, tack babys :)

Och Moster det utalas inte som min ex sambos namn ;-)

Ska snart jobba börjar 16 - 20 15 sedan vette hunn vad som sker?

BRING IT.
BY: Moster

Ok sötnos =) då vet jag! Pyss!

2009-09-17 13:17:08

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: