Som kan vara hälsosam..?


Idag var det en äckligt svettig, rinner längsryggen, håretklibbar fast i nacken DAG..

Ja ojojoj, säg mig vem var inte ute på birsta idag? Hmm mm tänkte väl det, typ alla.
Hade så sjukt sjukt mycket att göra, men vi var duktiga tjejer och klarade av det med livet i behåll och ingen som svimmade av värmeslag..

Gasade hem till Mom för Mami är här så har bara varit här och myst med familjen, ätit biffpotatis tråta med morotsglasyr :P Mumma!

Igår var jag och Johanna och åt på bite line åh gud vad sjukt trevligt/mysigt vi hade det..
Åh god mat hade vi med..
Så på måndag blir det en fikning med :)

Nu ska jag snart ta min stelopereraderygg, igentäppande samt rinnande näsa och värkande öron släpandes hem, för att där bädda ner mig i sängen med en kopp the och en bra bok...

Miss en gång till..... inte okej inte okej inte okej inte okej...

Kommer inte va på bra humör imorn bara så ni vet, för det vart en dunder miss igen faaaaann!

Have fun..


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: