Bloggen är tom och Larsdotter är proppfullt


Sorry, alla nära och kära som läser min blogg!

Har varit sjukt dålig på att uppdatera min blogg, åh det är av följande att jag har varit hemma i underbara Sverige: Sundsvall och Östersund.
Tackar alla underbara vänner jag träffade och fick hänga med, ni gav mig energi till att palla detta.

Jag är nu tillbaka i Oslo och har så sjukt mycket i huvudet att jag har inte ens pallat sitta vid en dator..
(uppdatering på facebook är via iphonen)

Så är jag seg är det fatt jag har så mycket annat att tänka på..

Mitt liv, efter, under, vart, när, hur??

Jag får panik..

Men ska lyssna på min underbara moder: Gör det DU vill och det DU kommer må bäst av...

Sandra ditt mail kommer, ge mig lite tid saknar dig...

Frugan: Du gör mig stark..


BRING IT.
BY: Elin Parment

läs mitt inlägg som heter höst.. är det så du känner??? fy fan

2010-08-18 01:44:11
http://galleri.blogg.se/doyathang
BY: Mami

Sötis

2010-08-19 14:17:18

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: