Mat, snor och sovställning


Wadup!!

Seb och Rio flyttar iaf in hit redan i helgen :) fett awesome..
(Rio kanske inte lät så stokad igår, men jag är det OK!)

Sitter i köket och väntar på att fittfiskpinnarna ska bli klar, hatar fett att göra fiskpinnar, så jävla svårt att vända dem!!

Jag och KB ska äta fiskpinnar med pulvermos, dill och citronpeppar, MUMS*

Sedan ska vi slänga oss i Ninas säng för att se på en fille...
Tänkte gå och titta på Governor Andy och ta nån bira.

Men jag är fan mer sjuk idag än igår, fett ont i huvudet och sådan här slajmiggrön snor (trevligt) så den kommer inte ut eller ner, utan fastnar i näsan/halsen ;) Hahahahahahahaha!

KB-sked röstar jag för ikväll, men imorn blir det jobb fest åh ur spårning, så då vet man aldrig vad man får för en slags sked :D Huhuh!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: