Osterhaus gate 5 - Sarajevo


Vi här i Sarajevo har haft världens datorkrach helg, dator efter dator har lagt av.
Sedan de datorer som har funkar har vi inte haft lösenordet till internet på, så därav har jag inte skrivit nått...

Rio och Seb har iaf flyttat in här i Sarajevo fett roligt, känns som Åre :P

KB har flyttat upp till mig på loftet, åh vi har det så fett mysigt där uppe, att jag vill vara där hela tiden.
Så fan det är bara att komma och hälsa på, alltid välkommna :)

Imorgon har jag min sista dag på jobbet, om jag inte får förlängt som jag får reda på IMORN??
Fett drygt, vill verkligen vara kvar där, gillar jobbet och mina arbetskollegor är guld värda!!

Så alla får väldigt gärna hålla tummarna för att jag får förlängt, skulle vara så sjukt ypperiligt om jag fick det i tre månader till, men skulle fan nöja mig med veckan ut, en måndag till, vad som helst bara jag slipper sluta..!!

Peac!!

BRING IT.
BY: NICCO

oh hoppas du får förlängt!!

2010-08-31 00:14:21

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: