Sarajevokollektivets ändringar..


Internet är forfarande kvar i Sarajevo.. Wiiieh

Här i Sarajevo händer det drastiska förändringar, har dock inte skrivit om nått här så tänkte ge er en insyn..

Innan idag hade vårat Sarajevo blivit uppsagt av oss, då en har valt att dra ut och resa tidigare än väntat och två andra ville hitta nått mindre.
Följden för mig, Nina och KB var då att hatta runt på golv den sista månaden hos kompisar.
Men nu har det blivit en ny förändring...

Vi kommer ha kvar vårat Sarajevo till sista november som planerat.
Men Sarah (som är min rumskompis) och Emma flyttar redan på fredag till sin 2:a.
Marre flyttar ut den sista september.
Så då är det bara jag, Nina och KB kvar...

Men nästa vecka nån gång kommer Kalle (som jag bodde med i Åre) och flyttar ner hos mig.
Och om sisådära 5 minuter får jag reda på om Seb och Rio flyttar in hit på fredag :D

Så jävla awesome då är vi 5 beerpeople..
Blir lilla miniåre/sarajevo i oslo... Så sjukt nice!!



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: