Vi nådde fram till målet kan jag lova


Gårdagen gårdagen..

Spriten hittade fram i Sarajevo, köket förvandlades till ett rökigt ungdomsdisco och året vart 1995..
Den sexiga dansen förvandlades till töntiga hoppa på ett ben dra det andra benet bakåt, plocka äpplen, gå som kungen, cykelpumpen, pingis med sörv..


Målet för kvällen var URSPÅRNING..

Drog sedan ner till Fugazi, åh seriöst vad är det för jävla fel på dessa jävla norrmän??
Har de aldrig sett en turqos keps förut??

Spelade fan ingen roll vart jag gick eller var, så var det nån idiot som tog tag i den!!
Brann av tillslut på några som slet i min kepa och då hände följande:
  • Tog en killes keps och bara slängde iväg den
  • Hamnade nästan i slagsmål då jag tog och snurrade om en tjej och puttade henne försiktigt för att hon skulle dra, gastar en kille fram och skulle giddra, jag as garvade så klart
  • Tog en annan killes keps och viftade runt med den och satt den på hans kompis
Men förutom det så hade vi fett skoj, dansde som fan, hoppade i soffor, drack gratis öl..

Köng köng köng kväll

 



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: