Besattheten av dokumentärer


(uppdatering från två veckor och lite mer tillbaka)


Har hittat så jävla feta dokumentärer att jag bara måste tippsa er.
Satt fan flera dagar i sträck och tittade, så fort jag kom hem slängde jag på ett nytt!

Ross Kemp - On Gangs

Asså så jävla vidrigt fett och spännande att ha hans jobb!
Snacka om att ha "roligt" på jobbet..
Men karl är så störd, möter de farligaste gängen och så när han är med dem, ber att få kolla på deras vapen mm..
Tror fan flera gånger att de bara ska knäppa honom.

Älskar när han är i Kingston, jag skulle oxå vilja vara där och hälsa på och leva med dem!
Men jag förstår verkligen varför det är som det är där, när allt ligger en så nära!

NI MÅSTE SE
..


Smakprov

 

(-t)

 


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: