Larsdotter VS NorskaTullen

(uppdatering från två veckor och lite mer tillbaka)


Vad tror ni det var då?? JO TULLKOLL!

Vi får så klart köra åt sidan, åh jag får panik och blir dödsnervös..

En tull kille som jag tror såg rätt bra ut för övrigt kommer fram:

Tull - Hejsan, har ni varit på shoppingtur?
Jag - Ajjemen
Tull - Okej, ja för eran bil vägde väldigt mycket!
Jag - Eeeh okej?
Tull - Skulle du kunna komma ut och öppna bagaget?
Jag - Självklart

Under hela tiden stammar jag typ och darrar på rösten då jag är så nervös!
Jag får inte ens upp bagagetluckan!!

Jag - Kan du hjälpa mig, jag får inte upp luckan?
Tull - Ja visst

Luckan öppnas åh där blottas alla sprit, mat och tobak...

Tull - Vart en del tobak?
Jag - Jo det var ju det. (Tar fram påsen med allt, känns inte som det är nån idé att ljuga)
Tull - Var ni tre?
Jag - Aaah
Tull - Detta är ALLDELES för mycket!
Jag - Ehhh jaha
Tull - Alkohol då?
Jag - Ehh jaa, den dära lådan öl där, de dära boxarna vin, och här några påsar med glögg och sprit..
Tull - OJ, det var ju ALLDELES för mycket det med..
Jag - Ehh jaha
Tull - Vet du hur mycket man får ta in?
Jag - Eh nää (sant)
Tull - bla bla bla
Jag - Men finns det nån stanns där man kan gå in och läsa om det, så man kan ha bättre koll? (smör)
Tull - Ja absolut, du kan gå in bla bla bla bla
Jag - Okej men gud vad bra då ska jag göra det..
Tull - Ja men som sagt detta, är alldeles för mycket, MEN för denna gång får det gå!

Så vi får ta med oss allt och åka hem, hahahahahahahah!

Det första jag skricker då vi kommit därifrån:

JAG ÄLSKAE ATT JAG HAR BRÖST!! HAHAHAHAHAHAH

 

(-t)

 



BRING IT.
BY: Ronja

Haha, så jävla rätt. Det är ju så, kvinnor med bröst är inte att förakta! ;D;D

2010-12-10 11:34:43
http://ronjawe.blogg.se/
BY: Frugan

Fy fan ! hahahahahah

vilken jävla tur.. länge leve bröst!

2010-12-11 00:44:27
http://galleri.blogg.se/
BY: moster

Tokfia där!! Ja,ibland är man riktigt nöjd me å vara quinna!

2010-12-13 15:01:13

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: