++ Fritt ner i Jägern

(uppdatering från två veckor och lite mer tillbaka)

När vi kom hem efter våran händelserika dag, med svensk pizza, shopping besök och tullkrig.
Så var det så klart dags för att fira vinnsten med de god saker vi inhandlade och fick med oss över tullen..

Var bara hem svidda om och sedan var det fram med favorit drickat som jag äntligen hade kunnat handlat..

Jägermeister och Red Bull!!

Kan helt ärligt och mena det till 1000% att det är det godaste jag vet!
Skulle inte spela någon roll hur jävla bakfull, dålig, sjuk, döende jag än skulle vara, så skulle alltid det gå ner i strupen.. WORD

Jag och KB gastade över till Jedda, sedan var det fullt ös medvetslös hahaha!
Neh men det var en händelserik kväll, kan iaf säga att jag har aldrig förr varit med om att en kille raggar på det sättet genom att säga att han är tuff i sängen samtidigt som han tvångshånglar upp mig samt klöser/nyper mig?!

Hohohohohoho!

Sedan ett sjukt oväntat slut på kvällen, go fucking åmål.

Ett gott skratt dagen efter vill jag verkligen lova er..

Tackar KB och Jedda för det äventyret!!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: