Men mullinu här kommer vi


Väldigt soon kommer min älskade och underbara Mami, med min finaste Sis1, Sis3 och Sis5
Längtar så fruktansvärt mycket tills ni kommer
Tycker dock det är sjukt tråkigt att vi inte bor i våran nya lägnehet, men känns ändå roligt att få visa er Sarajevo för Sarajevo är ju i mitt hjärta.
Hoppas bara det finns saker att göra och saker som är öppna här i Oslo de dagarna ni är här, jag har ju ingen aning om sådant lixom :O Hihihih
Hoppas även att jag inte behöver jobba så dödsmycket!

Längtar även väldigt mycket tills denna månaden är slut
ETT lite lugnare på jobbet
TVÅ flytta ut från Sarajevo
TRE nya äventyr
FYRA ett privatliv, samt massa mer fördelar

ALLA BLÅ

BRING IT.
BY: Mami

Min finaste Emelietjej <3

2010-12-13 21:13:59

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: