Sista natten i Sarajevokollektivet


Så har man sovit SISTA nattin i Sarajevo!!

Känns fett skönt, men samtidigt tråkigt och lite snopet..
Men så är det alltid i slutet av ett kapitelle.. eight?

Men nu är det nya äventyr som väntar och det är ju alltid roligt!

Idag till måndag så flyttar jag dock inte så långt utan det första äventyret startar jag över gatan bara. Haha
Men sedan på måndag då ska jag flytta vidare. Åh där ska jag bo i en månad, tills vi får guldnycklarna till vårat underbara rike :D

Men tiden i Sarajevo har varit sjukt fet!
Cp bra fester, mycket nytt folk som slaggat på sofferna golv mm, tokerier på högnivå, nakenchokar, brändakastruller (om och om igen), rasande fönster, en vaktmästare som ser ut som gollum, högstadie discon, Julbordet, brandvarnarkrupp, värmebölja, dödskyla, biokvällar, bakning, Julmys med familjen, med många mera underbara minnen!!!

Nu ska jag sätta igång och packa lite, går sakta och segt när man är sjuk, var ju till doktorn igår och fick reda på att man hade NJURSTEN, say what lixom??
Hur ofta får man det..


(Vardagsrummet)


(Rio och Seb´s sovrum)


(Erika och Nina´s sovrum)


(Köket)


(Badrummet)


(Loftet mitt, Hannas och Kalles rum)

Tackar alla gamla, nya, gäster, från Sarajevo för denna tid


(Bilderna är på Sarajevo, inte den nya lägan)

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: