Ursäktanden, men häcken är full


Dålig på att blogga jag vet det, men denna månad är det äckligt mycket på jobbet!
Våran kund de har urförsäljning på sitt sortiment, så vi får sjukt mycket beställningar och den andra avdelningen som jag hjälper till på, de har så klart stört mycket, då det är varorna till vinmonopolen, åh ni vet ju hur mycket alkohol man handlar till julen och nyår, så ah vi har häckarna fulla vill jag lova!

Denna vecka har jag fått ihop 80 timmar, inte så jätte mycket, men tillräkligt för att jag inte ska ha tid att blogga iaf.

I fredags var jag iaf på julbord med jobbet och det var så skoj, ska skiva mera om det och även få en massa bilder från alla :D

Nu ska jag lägga mig och se en uggle film..

 

 



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: