Ett förklarande inlägg till ett tidigare inlägg..


Nu Majsan kommer mitt rättande inlägg..

I ett av mina tidigare inlägg har jag skrivit följande:

  • Fan blir deppig då jag tänker jag "slösade" två år på Gina Tricot som en Gina hoe..
Jag vill då förklara den mening så ni alla förstår exakt vad jag menar..
Jag menar absolut INTE att jag inte gillade mitt jobb, jag älskade att jobba på Gina Tricot, jag älskade min arbetskollegor och jag har fått sådan erfarenhet därifrån och jag saknar jobbet och töserna oerhört mycket!!
Som jag sagt förr GinaHoe i själen...

Det jag menar är att, jag har varit kvar i Sundsvall, på samma ställe iställe för att göra det jag alltid har velat göra, ut och se världen, träffa folk, inte ha en fast plats, kunna åka när och vart jag vill..

Men Gina gjorde så att jag vart kvar två år till av den anledningen att jag gillade mitt jobb och mina kollegor så mycket... Men det var ju ändå två år som vart slösade på ett fast ställe..

Hoppas du nöjer dig med denna förklaring min sköna socker böna.. Och berätta om detta inlägg med nu för bossen hahah!



BRING IT.
BY: Mariel

Bra jobbat... Nu vet jag precis vad du menar;) Nu är jag nöjd!!! Kram

2010-02-11 20:48:29
http://tinamariel.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: