Mötley våran underbara rockstar



Mötley har varit hos mig och Dennis, det var grymt skoj har saknat han som attan!!


Vi var ute en kväll och hela tiden hemma hos oss så hade Mötley predikat om hur han aldrig i hela sitt liv skulle dansa på krogen.. bla bla bla bla...!


Så drar vi på en liten krog (broken) och sätter oss där för att dricka några öl!


Då börjar Mötley och battla Dennis i sittdansning, ni vet då man svajjar och llallar mest med överkroppen!!

Aja jag har iaf grymt jävla roligt åt de två..
Särskillt då den ena sitter och försöker komma på vad den ska göra här näst för att överträffa den andra!!

Plötsligt ställer sig Mötley upp och svankar framför Dennis och säger:

- Låtsas att jag är 12.............. elller 15!!!!!

Dennis ser ut som ett enda frågetecken..
(Det spelades en MJ-låt) Hahahahahhahahahha

Sedan sitter vi och pratar, så plötsligt så gör Mötley en dans och ska sedan skalla bordet för det ska vara lite hård rock.. Det han då missar är att hans glas står där...
Så han skallar hela glaset, glaset håller och Mötley tar upp huvudet och har samma ansiktsutryck som en unge som ramlat och inte vet om de ska börja grina eller skratta..


Han sitter några minuter, sedan så börjar det bara tok blöda vid ögat..
Då har karl spräckt hela ögonbrynet..

Jag kunde inte sluta skratta och tror fan inte jag skrattat så mycket på länge!!

Bartendern kommer fram tror det varit slagsmål så under min skratt attack ska jag försöka förklara att han sittdansade och skallade glaset...

De ville att han skulle på sjukan och sy, då skricker jag:

- Äh ta ett plåster, sedan beställer du nya öl..

Det gjorde vi oxå!!



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: