BÖRJAR BLI RÄDD ÖVER MITT PUNDANDE

Shit man alltså..

Nu ikväll då började jag bli rädd över mig själv, som ni vet var ju nässprayen borta, en helt oöppnad!
Slutar med att jag gasar runt här hemma som en blådåre letandes, sliter upp Dennis så han med letar..
Dennis säger flera gånger till mig att andas och lugna ner mig!!

Nu så hära efteråt när jag reflekterat lite, förstår jag varför Dennis hade en skräck i blicken..
Jag måste söka HJÄLP, detta har blivit för jävla allvarligt..
Men tycker jag borde ha hört klockorna redan innan..


Jag menar när man vet:

  • vad alla nässprayer heter
  • vad de kostar
  • då man aldrig köper nässprayer med glas av den anledningen att man inte kan göra "inbrott" i den efter sista droppen
  • då man köper minst två st åt gången
  • när man använder upp en sprayflaska på tre dagar
  • när man blöder i näsan för att man sprayar för mycket
  • då man tycker nässprayen tar som bäst då lite rinner ner i halsen
  • när man tar 7 spray i vardera hål varje gång
  • då man blir lycklig och glad efter man fått sig nått sprut
Vart fan ska jag vända mig? Jag behöver hjälp, men jag vill inte lära mig och snyta mig och måsta andas med näsan..



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: