Detta är ett HATinlägg till skatteverket




Jag säger bara: Gå och dö era satans jävla efterblivna bajsnödiga kärring och gubb jävlars idiot hors fitter utan en enda hjärcells bög iniavels kukhuven....

Seriöst... Jag bor inte på Sidsjövägensfittansvägen 19??
Det var TRE år sedan TRE ÅRRRR och lite mer tillo och med!!

Jag har varit på skatteverket 7 gånger och ändrat min adress, först till östralånggatan 3 gånger, sedan till björneborgsgatan 4 gånger och nu senast 1 gång till östralånggatan...

Men vill ni veta det helt otroliga.. Jag står ändå folkbokförd på sidsjövägen.19 ??

Och tack vare det, så kan jag inte beställa min telefon som jag ska köpa.
För de skickar den till den adressen man är folkbokförd......

KUKENS JÄVLA CP FITTA!!

Imorn ska jag vara en jävligt äckligt bitter fitta och gå in till skatteverket och denna gång är det då fan ingen ha en trevlig dag från min sida!!!





BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: