HOFFMAESTRO HER WE GOOO!!

Snacka om att jag har längtat efter denna dag då.......
Hoffmaestro är här i ÅRE, whoop whoop!!
Så nu ligger jag hemma och sorkar lite, sedan ska jag dra och hämta Dennis, ska vi dra vidare till Tim, Jonas och Teddy.
För festas lite där, efter det blir det jag, Dennis och Teddy som drar vidare till bygget för att se HOFFE...

Shit kommer bli grymt, Johan sa att han var på väg hit, så det ska bli väldigt roligt att se han lite :)


Ah Älin din hoe, shit om du skulle vara här, då skulle det bli fett som attan, men jag får nöja mig med grabbarna och hela bandet för mig själv helt enkelt ;) hihihihihi






BRING IT.
BY: Älin

Jag är såååååååååååååååååå avundsjuk din hoe! äg för fan, men ta dom andra ! hahahahahahahaha

2010-01-08 12:27:03
http://galleri.blogg.se/doyathang

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: