Nässpray i mitt hjärta..

Jag försökte, men jag förlorade slaget!

Idag har jag inte tagit nässpray alls, eftersom jag inte har någon, sedan har jag tappat bort mitt bankomat kort så jag kan inte handla heller, sedan så finns inte nordea i åre (vilket verkligen suger kuk) så jag kan inte gå och ta ut pengar heller.. Sen när man har ett mongo hemma som heter Dennis Falk som får för sig att det är röda dag (innan självaste röda dagen) så finns det inte en chans att köpa nässpray!!
Så jag tänkte detta är min chans att försöka vinna kampen mot nässprayen!!
  • Jag har gått och sett dum ut hela dagen (eftersom jag måste andas med munnen och då ha den öppen)
  • Trott jag skulle dö vilken sekund som helst (så fort jag råkat stänga munnen)
  • Varit lätt retlig
  • Brunnit av på Dennis i telfonen
  • Haft extra ont i svanskotan
  • Kunde inte njuta av lunchen för jag inte kände eller kunde andas då jag tuggade
  • DAGEN HAR ALLTSÅ VARIT ÅT HELVETE...

Men nu har iaf Jonas min sköna socker böna köpt mig en nässpray och det tackar jag han för till tusen!!

Dennis och jag ska dra vidare till Jonas, Tim och Teddy soon för att göra mysmiddag och bara chilla!!
Ska bli soft som fan!!
Blir nog en bra kväll för nu har jag min nässpray..

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: