Potatisar, lappar, chansningar och filmer


Inatt klockan 01?? så kom jag och Dennis hem..
Så jävla soft att sova i björnen hos Jonas och compani!

I lördags drog vi som sagt dit, var härligt många, då Simon hade besök från nedre delen av Sverige, två härliga killar.
Och Jonas hade besök från Carro :)

Spelade neger och presedent, men kom på det inte kunde heta så längre med tanke på USA´s nuvarande president, men vi kom inte på nått bättre heller.. Nån som har ett bra namn??

Drog senare ner på Dahlbom´s där vi hade cpskoj, Alex hade nog roligast av alla...

Men jag säger bara: lappskickande-betende från då man var typ 10 år äger utan tveckan!!

Efterfesten gick ut på att titta på Sunes sommar.. Kommer dock inte ihåg att jag såg den, men jag hade haft skit skoj till den ;)

Igår spenderade vi alla dagen med att bara ligga som en stor högsäckpotatis lite huller om buller i hela vardagsrummet och slog på film efter film efter film!!
Även att jag passade på att sova på varenda filmslut.. Hahaha!

Högsäckpotatisen: Jag, Jonas, Carro, Alex, Jens, Jon, Simon, Linn, Dennis, Nisse och Calle..
(Fick även besök av tre andra potatisar med)

Sjukt sköna två dagar..




[Vilken tror ni var i kyrssad?]



BRING IT.
BY: Anja ;-)

Hej kusse!!

Det låter som att du har de bra där uppe. Kul att höra. :-) Det var tomt i jul utan dig måste jag säga. Men men de kommer ju fler. Hoppas att du hade mysigt där uppe istället.



Jag tänkte på de också när jag spelade neger och president för ett tag sen och kom då istället på namnet: Obama och whitetrash. :-D De blir som tvärtom. Hehe ajja, ville bara flika in de.



Puss puss

Saknar dig snygging!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-18 17:06:58
BY: Fredrik

Pimp och hora är nya neger och president

2010-01-18 19:23:09

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: