Word, jag ligger med din pojkvän..

Asså seriöst, just nu är jag så otroligt trött..
Vad är det för fel på er??
Jag är inte svartsjuk, jag blir bara så otroligt less på sånna tjejer.. 
För ni tjejer förstör våra andra tjejers rykte, ni får oss att framstå som idioter, som ett urblåst ägg...
Ni troféar med "era" killar, vad ni gör, hur mycket ni gillar varandra och lall dit och lall hit..
JAG BRYR MIG INTE...
Vill ni veta varför jag inte bryr mig..?
För att exakt allt det ni gör, har jag och din pojkvän redan gjort och antagligen hade vi bra nå mycket roligare...!
Jag har ingen sympati för dig, för är du så dum så du väljer sånna killar till att vara din pojkvän, så får du helt enkelt leva med följderna....
Men snälla sluta bara att gnäll och sura, du har gjort ditt val så lev med det..

Det är inte mitt annsvar att vara mamma till DIN pojkvän, det är hans ansvar om han vill leka med barnvakten eller ej ;)

[Detta ämne kommer åter upp i min blogg som många gånger förut.. Älin u feel me?]

BRING IT.
BY: Älin

I FEEL YOU så inåt helvete! Som sagt, det är inte vårat jobb att agera mamma till deras pojkvänner... vill också poängtera att det är som sagt tjejernas jävla val att vara med den typen av kille!? hahah hiiiiiiiigh fiiiiiiiiiiiiigh you go hoe.

2010-01-07 01:52:59
http://galleri.blogg.se/doyathang

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: